Coming to life!

Vet ni vad gott folk? Jag tror jag håller på att kvickna till igen! :D Förhoppningsvis med ganska många timmars sömn inatt så ska jag nog kunna sitta upp i soffan imorgon kväll! Det är framsteg :D

Eventuellt blir det stan imorgon på dagen, måste ju ha åtminstone nån raket att skicka upp imorgon. Sen ska jag nog lämna av lite ÖL till Fillan! Eftersom hon är så manlig tyckte jag det passade bra till henne, nu behöver hon bara låta penisen växa ut så är hon redo! :D hehe.

Skrev igår att jag kollade på High School Musical! Idag när jag slog på 5:an så var det den andra HSM! Givetvis så fastnade jag framför den med! Det är verkligen dåligt :P Men det går ju att titta på så länge ingen sjunger! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0