Bron är sprängd!

Vaknade nyss efter sisådär 4 timmars migränkoma! Jag har fortfarande jävligt ont i huvudet men nu går det att kolla på dataskärmen iaf.

Slog på TV:n och vad är det där? Jo REPMÅNAD! Denna fantastiska film. Man kan ju bara inte låta bli att se den när den går på tv.

Har som sagt legat i sängen hela eftermiddagen och mellan sömnen har jag glott på fotboll, under jul och nyår spelas det hur mycket engelskfotboll som helst! Arsenal vann faktiskt idag vilket var jäkligt fint, 1-0 mot Portsmouth efter att William Gallas gjort mål!

Just det ja, sen krossade HV71 Brynäs med 4-6! Om sanningen ska fram så var Brynäs aldrig nära, det kanske inte kommer gå så jätteilla ändå den här säsongen! :D

Inatt ska jag bänka mig framför TV:n för Sverige möter Slovakien tror jag i JVM och det är alltid roligt att kolla på Matcher som faktiskt betyder något än dom där förbannade Euro Hockey Tour som dom kör en gång i månaden ungefär. Varför lägger man bara inte ner dom turneringarna?

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Iváno

2-1, fidde, 2-1!

2008-12-28 @ 21:45:02
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0