Bio i feberdimma!

Lillebror kom med den briljanta idén att vi skulle på bio runt klockan 20, notera att filmen började klockan 21 I Jönköping. Det blev lite bråttom men vi hann. Jag hade känt mig lite seg hela dagen, och under bion blev det bara värre och värre. Så nu ligger jag här och huttrar med feber och snorig näsa! Visst är det underbart? Särskilt nu när man har lite inplanerat kommande vecka.

Tex

Imorgon-Julkonsert
Måndag-Skridskor
Tisdag-fixa inför julafton
Onsdag-Ja ni fattar :P
Torsdag-Dricka en jäkla massa öl.

Så jag måste försöka bli av med den här skiten under natten nu så jag mår bättre imorgon.

För övrigt så var Yesman en rolig film! Jim Carrey är alltid Jim Carrey så att säga :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då har ni kört racer på Nässjövägen ;-) Kul att den var bra, krya på dig, så surt att bli sjuk NU.

2008-12-21 @ 10:03:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0