Bandy i Bollen

Skridskoåkningen gick sådär kan man säga! Jag var inget vidare, utan mer som en stapplig gammal farbror! Men det var ändå sjukt kul! Vi gled runt på vallen i två timmar ungefär, jag gav upp först men det var väntat! :)

Lär ju få lida för det här imorgon men det är så värt det för man måste leva lite:D

Efter Bandyn så var det dags för min och Ema's julklappsutdelning! Men eftersom jag har ett minne som doris i Hitta Nemo så fick jag ju åka till Anneberg först och hämta mitt paket!

Jag fick en bok av Ema, och inte vilken bok som helst! Utan Bandy i Bollen av Nicke Bergström! Så gissa vad jag ska lägga mig och läsa imorgon! :D Gillar att läsa sen när det gäller sport också så blir det sååå mkt bättre :P Ja just det jag fick en Arsenal tidning också! Hon är snel hon :)

Nu ska jag fortsätta och hugga in på mackorna! Mumsigt väärre.

på återhörnande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0