Badera Böxx

Juldagskvällen var intressant. Träffade myckte folk man aldrig ser annars vilket var roligt! Men sen finns det nackdelar med mycket folk också :P Man kan få drinkar hällda på sig, TVÅ ggr, man kan bli antastad av en liten blond snubbe :S Ja ni förstår :)

Men det var faktiskt roligare än jag trott, var inte taggad alls till en början men sen i samma takt som ölen rann så kom också min partystäming :D

Som tur är så mår jag inte dåligt idag den här gången, tror det är för att jag lyckades ta mig hem. Hade jag sovit i stan hade jag mått piss :)

Lyckades få skjuts av Conny D (Kaka's Pappa) Det var jäkligt gött så jag var nog i säng runt halv 4 tror jag. Nu börjar jag ladda för Annandagsderby på Skogsvallen, IFK Nässjö-Tranås BoIS! Så idag kommer Nässjö visa vilka som spelar bäst Dambandy på Höglandet! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en sann bandyfan, imponerande! Jag är i Villas hemstad just nu och det talas om bandy men vi får allt se...;-)

2008-12-26 @ 14:37:49
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Mattin

11-0 talar sitt tydliga språk!

2008-12-26 @ 16:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0