Är man en idiot ska man väl löpa linan ut!

Jag är en idiot. Det visste nog redan dom flesta! Men idag har jag varit på ett jävla humör, mest pga min jävla fot, mina jävla knän, min jävla rygg och den förbannade jävla käken.

Sen när Ivan och jag satt och spelade Guitar Hero ringde en av mina absolut bästa vänner och jag råkade just då vara på mitt fantastiska humör när den här personen ringde var jag bara allmänt sur, kort och otrevlig! Så personen ifråga la på ganska fort vilket är förståeligt. Sen efteråt förstod jag vilket jävla kukhuvud jag varit. Så jag skickade tre!! sms för att be om ursäkt det senaste för ngn minut sedan. För jag kan inte använda min sjukdom som en ursäkt för att vara en sur jävel. Särskilt inte mot den här personen som är en helt underbar vän!

Så jag hoppas att Du som jag var ett kukhuvud emot läser det här! FÖRLÅT igen!

Nu ska jag köra lite självbestraffning och dunka huvudet i väggen eller ngt...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0