Appeal to reason!

Ni ska få ett musiktips nu! Rise Against nya skiva som kommit ut nu. Den heter Appeal to reason. Jag har iofs bara lyssnat på tre låtar än så länge men det verkar lovande! Visst dom kan inte mäta sig med klassiker från dom gamla skivorna men den är helt klart värd att lyssna på! Så "köp" den gott folk.

Kul att se att så många tog IQ testet. Måste väl erkänna att Ivaano är vinnaren. Den som skriver 130 och är anonym räknar jag inte för man vet inte vad det är för ngn person! ;) Men iofs har jag vetat hela tiden att Ivan e smart, han är ju drillad i den vietnamesiska djunglen av Vietcong! Han kan även döda någon bara han nyser! Så akta er för Tahn Lahm Lindholm!




Rise Against dårå! Jag vet att bilden ser ut som skit. Men jag förstår mig inte på blogg.se jävla bilduppladdare! :P


på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha! Bara för du inte nådde upp till min intelligens nivå ;P

2008-12-08 @ 07:02:17
Postat av: Anonym

TACK för tipset,ska genast fixa den-tjoho precis vad jag behövde ngt nytt.

2008-12-08 @ 14:06:56
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: iváno

hah! tackar tackar ;) känns stabilt! och anonym; du särksriver så det känns uppenbart att du myttar ;) haha :D

2008-12-08 @ 20:47:57
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0