Annandagsderbyt!

Det var inget snack om vem som skulle vinna idag på Skogsvallen! IFK Nässjö trampade igång direkt och efter första halvlek stod det 8-0! Dom smulade sönder ett väldigt orutinerat och oorganiserat BoIS. Andra halvleken så slog IFK av på takten och det blev tillslut 11-0. Jag tippade innan matchen att det skulle bli 10-0 och det var ju nära så jag är rätt nöjd :)

Tyvärr åkte IFK på en skada på slutet som såg jäkligt otäck ut men jag vet inte hur det gick med henne tillslut!

Efter Bandyn drog jag, lillebror och Mamma ut till Morbror Magnus för lite julklappsutdelning och Tacos, inte särskilt juligt men det var roligt iaf! Jag satt mest och gäspade, får väl ta och erkänna att gårdagen har satt sina spår idag.

Nu ikväll blir det nog film med Kaka och Martin, verkar som det lutar åt Love Guru eller The Dark Knight igen! Fungerar för mig iaf!

Nu blir det att bränna en skiva till bilen, för vet ni vad?!?! Birgitta rullar igen :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag är ensam tjej med 17000 killar. hur kul tror du att DET är? ;D

2008-12-26 @ 23:07:12
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Sudd

Hon fick troligtvis en lite allvarligare hjärnskakning, men var rätt okej med henne iallafall.

2008-12-27 @ 12:49:47
Postat av: iváno

Jag visste att det var en hjärnskakning! Sa jag inte det, sa jag inte det! :D JODÅ!



Men stackars Sandra, hoppas hon blir frisk snart!

2008-12-27 @ 18:21:21
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0