All i want for Christmas is.....

Det är inte långt kvar till Julafton nu mina damer och herrar! Julstämningen har svårt att infinna sig men den kommer nog imorgon när jag och förhoppningsvis några fler ur familjen åker upp till Kyrkan och lyssnar på das präst.

Har inte önskat mig så mycket iår, dels för att det är svårt att veta vad man vill ha! Det enda jag har önskat mig av mor o far är någon DVD-Box :)

Det jag verkligen verkligen önskar mig, det är lite hemligt och jag vet att det är omöjligt att få hur många brev jag än skriver till tomten. Näfan, ska inte fundera mer på det då växer bara den fina klumpen i magen! Fucking hell så att säga.

Farsan kommer hem om en timme och då ska jag och lillebror köpa sista presenten iår, den är till far och vi ska köpa en Piké-tröja åt honom. Han klär sig alltid i mjukisbyxor så vi ska ta o hotta till honom lite :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0