Vill ni mig något

Så ligger jag i sängen. Herregud, när jag vaknade idag så ville inte kroppen vara med alls. Mina fingrar på högerhand var helt svullna och gick inte o röra. Det hugger till i ryggen ibland så man tappar luften. Usch idag är verkligen en sån dag som man inte borde klivit ur sängen. Så jag gjorde det enda rätta. Jag la mig i sängen igen.

Skickade ner Andreas kompis Hampus till Intersport för att köpa en ny träningsoverall åt mig. Har försökt köpa från olika idrottsföreningar men ingen har haft någon till försäljning så nu ger jag upp :) Men jag vill ändå ha en Kosa overall, dom verkar jäkligt sköna!

Shit, nu börjar morfinet kicka in :D ska nog ta o lägga mig ner igen, det är typ det enda "roliga" man har när man har ont. MORFIN:D hahaha

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känns det inte jobbigt att behöva "gnälla" så ofta över att du har ont? Jag menar du har säkert mer ont än mig t.ex.. Men går de ingen gräns för dig, vad tycker dina vänner om det?

2008-08-26 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0