Vi e Kalmar vem fan e Ryan Giggs?

Ikväll ska jag och Martin iväg och kolla på Kalmar FF när dom Europacup-kvalar mot ett belgiskt lag som heter KAA Gent. Ska bli riktigt roligt för Kalmar har alltid legat mig varmt om hjärtat. Det var det första Allsvenska laget jag var och kollade på när vi var på semester 1999, då spelade dom mot Hammarby och hjälten i Hammarby hette Kaj Eskeleinen. Med andra ord är det länge sen. Ja just det Kalmar vann med 4-2 den gången :) Så nu sitter jag mest och väntar på att Martin ska sluta jobba så vi kan dra, jag e taggad så att säga :D Igår kväll var jag och Albin borta hos Heinrich och fikade, vi kollade på X-men samtidigt. Har inte sett den innan men den var faktiskt mycket bättre än jag trodde. Var ute och vittjade brevlådan innan, en jävla massa reklam bara, vill ha besked från FK hur mkt pengar jag får den här månaden för nu börjar kontot bli tomt liksom, men det var faktiskt lite post till mig. Ett flyttkort från Jossan :) Så nu hittar jag hem till henne när jag ska till Umeå:D hahaha Nu blir det kaffe och Ellen Degeneress. Puss på Er Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, så pass! Ja, cellgifterna fungear ju men man får ju blåsor i hela munnen, håravfall och konstant illamående på köpet. Så nu har jag gjort anarki och skitit i dem och enbart kör på sprutorna.



Hoppas matchen är bra!

2008-08-28 @ 13:25:40
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0