Till "Jessica"

Tjaa, du det känns jävligt bra att "gnälla" som du kallar det. Om du gått tillbaka o läst inläggen jag skrev från allra första början så kom den här bloggen till för att jag ska kunna gnälla. Är det inte bättre jag gnäller på Nätet än att jag sitter o gnäller inför folk?

Och ärligt talat, efter det här året har jag rätt att gnälla. För min sjukdom har kostat mig mkt. Jag har haft konstant värk sen i Februari, legat på sjukhus i TVÅ månader. Jag fick sluta mitt jobb pga att jag hade ont, Så vem är du att komma o klaga på att jag gnäller på MIN blogg?

Vi kan säga så här. När du har haft konstant värk varenda dag, varenda natt i ett halvår, vakna av att det hugger till i ryggen så du inte kan andas. Och det spelar ingen roll hur du ligger i sängen heller för det gör lika ont hur du än gör. Sen kan du testa att sova ungefär 2-4 timmar per natt. Jag kan nästan garantera att du gnäller då också!

Vad gäller vad mina vänner tycker om det så spelar det faktiskt ingen roll, för dom flesta av mina kompisar förstår att jag har det jobbigt ibland. Men för det mesta försöker jag se positivt på saker och ting. Men vi kan väl fråga folk för säkerhetskull? Nåå ni som känner mig gnäller jag för mkt?

Fidde

Kommentarer
Postat av: Josefine.

Jag gnäller mer än dig, utan anledning. Jessica är dum.

2008-08-26 @ 17:58:36
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag måste bara hoppa in här med att jag inte försökte göra några påhopp mot dig utan ville endast ställe några frågor, då en kompis till mig har samma sjukdom som dig. Och nu när jag hitta till din blogg så ville jag mest veta om du har samma syn på det hela som honom.För han om någon gnäller konstant, jag menar det kan väl inte hjälpa mycket mer om man gnäller? Och visst det är din blogg och jag påstår inte att du inte får skriva vad du vill i den! Tycker det är mer tvärtom, väldigt modigt av dig att skriva ut om ditt "liv" så att andra kan få ta del av det. Hoppas du inte missförstod mig allt för mycket!! =)



Och till "Josefines" kommentar.. Hur kan man ens vräka ur sig att någon är dum om man inte ens vet vem personen är. En person som skriver/säger sådär måste ju vara ännu dummare isf?!

2008-08-26 @ 22:19:35
Postat av: Andreas

Påhopp? du anklagar någon som du absolut inte känner för att vara gnällig du vet väl för fan inte vad han har gått igenom eller hur?

2008-08-27 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0