The Dark Knight!

Igår var jag på bio med jossan. Först ville hon se Mumien men jag styrde in det på den nya Batman filmen, The Dark Knight!! o herre jävlar så bra den va!! Heath Ledger som Jokern är helt otroligt. EUFORI!! Visst filmen va lång, men det gjorde inget, hade kunnat sitta tre timmar till och kolla på den! Jag skriver inget om handlingen här för jag vill verkligen att folk ska se den! För så bra är den!

Får ni chansen så kolla på den!!!

Emelie, du ljuger för mig. Klickade på länken du la upp igår. Där fanns ingen blogg. Och vad är det för stil att sluta med blogg.se som fungerar så felfritt.....*hm* ;)

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Nej jag vet. Jag la ner den bloggen igår, orkar inte riktigt blogga just nu. är inte på topp..

2008-08-15 @ 12:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0