Säckpipa!

Hittade ett klipp på Youtube med säckpipor som spelar Amazing Grace, jäklar va coola säckpipor är egentligen! Tror jag vill ha säckpipor som spelar när jag ska begravas! Så om ngn därute kan komma ihåg det tills jag dör! För det är riktigt mäktigt!

Idag regnar det, och då menar jag inte att det duggar lite, utan det verkligen öser ner. Hade tänkt kolla när lillebror lirar med B-laget idag men fan, stå på Granvalla i det här vädret är inget man är sugen på. Så jag får gå en annan gång!

Sitter och lyssnar på lite musik nu, länge sen man drog igång en riktigt låång playlist. Så jag la in hela Bad religion mappen, hela NOFX och Dropkick Murphys, borde räcka ett par timmar!

Frågan är om jag lyckas hålla mig vaken till åtminstone klockan 21 idag, har blivit jäkligt sent nu två dagar irad, för precis när man ska gå och sova så är det helt plötsligt en jäkla massa sändningar från OS som måste följas:) Men inatt är det bara Johan Wissman som springer 400 meter, så tror jag ska ställa klockan sen somna om faktiskt, för nästa sändning börjar klockan 09 nånting. haha fan vilken nörd man är:P  Men man måste ju sysselsätta sig med något när man e hemma hela tiden;)

Nu ska jag kolla färdigt på Manchester United-Newcastle, hoppas Newutd kan skrälla faktiskt, jävla Manchester:P

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0