Onödiga kommentarer!

Tycker att kommentarerna i senaste inläggen är onödiga:P Jag kommer inte ångra mig så är det bara :) Har redan bestämt att se den när Andreas lilja har den i Malmö på söndag :P haha Noooot ;)

Nu är det bara en timme till bussen till tåget går, och jag kan säga att jag börjar bli mer än lovligt nervös :O Herrejävlar:P Ont i magen osv osv :P haha

Men det ska bli kul att bara träffa Hannah, hon verkar vara rolig:P Och tror vi kommer ha jäkligt roligt i helgen faktiskt :)

Men nu ska jag leta upp mitt hårvax, råkade packa ner det i väskan innan jag va klar :O

Hörs på söndag :)

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

hallå?! nu har det gått TVÅ söndagar utan uppdatering :S vad är dethär?????

2008-08-11 @ 09:45:30
URL: http://emlithelander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0