O.M.G

Mina ben vill inte alls idag. Helvetesjävlaförbannadepissiröva. Så kan man säga faktiskt idag. Jag vill inte ha ont mer nu, vill kunna gå ut o gå. Låg i sängen igår innan jag skulle sova o tänkte, fan va gött o springa lite, då hör det till saken att jag AVSKYR att springa :P

Idag ska jag ner till min Mammas moster och lämna resväskan jag lånade när vi var i Rom, känner faktiskt inte för det alls idag. Vill bara dra igång en film o glutta på istället. Men men, måste ju göras.

Imorgon mina damer och herrar ÄNTLIGEN är det hockey imorgon. HV71-Djurgården och jag, Albin, lillebror och Hanna kommer vara där. Förhoppningsvis hänger Martin på med men man vet ju hur det är med honom....;)

Ska bli väldigt kul att få kliva in i Kinnarps igen, sist man var där så spelade HV final och jag och Dennis satt o skrek som dårar :D Lovely!

Nu ska jag kolla OS verkar som det slutar idag så blir o kolla på det lite

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0