Nu är det Officiellt!

Fiddelino ska bli lärare!! Eller ja, jag ska söka till lärarhögskolan så får vi se om jag kommer in men det är det jag vill bli! Verkar som ett schysst jobb liksom. Så det lutar åt att jag blir Historia och Religionslärare för Högstadiet och Gymnasiet! Så till nästa höst är väl planen att jag ska börja! Vill helst gå i jkpg eftersom mina läkare finns på Ryhov, och om man skulle få riktigt jävla ont så är det inte långt hem till familjen :)

jaja den som lever får se, nu ska jag lägga mig tror jag. Måste upp o boka hockeybiljetter imorrn bitti! WOohoo nu är det HÖST :D

Just det! Emma är nu officiellt 20 år gammal! Grattis babe :)

Puss på Er


Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är i grund och botten utbildad gymnasielärare i sv/eng/re. Bra yrkesval. Det är som klippt och. skuret för en reumatiker. Härliga lov, bra arbetsdagar, enkel arbetsmiljö och så vidare. Det kommer du fixa!!!!



Angående foten, nej inte steloperation. De kommer att operera bort en stor broskknöl och räta ut foten. Sedan ska de ta bort nodulier som sitter under stortån.



Ha en bra dag!

2008-09-01 @ 05:56:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0