Mötet med en stor bloggare!!

Jag menar stor i dubbelbemärkelse, för när vi satt oss på våra platser i Kalmar så dyker det upp en person som försöker tränga sig förbi Martin och mig. Ja ni tänker rätt det var FOTBOLLSFRUN hon skulle sitta på samma rad som oss och beundra sin sambo Joachim Lantz som är back i Kalmar. Hon har ju sagt i sin blogg att hon är med barn, jag kan bekräfta att hon är jäkligt gravid till och med:P Har ni inte läst hennes blogg så gör det, för fy fan va rolig hon är alltså :)

Till Matchen, den kan beskrivas så här. KROSS KROSS KROSS, Gent va aldrig nära. Kalmar vann med 4-0 sen belgarna gjort självmål efter 3 min och Patrik Ingelsten gjort tre mål i andra halvlek! Underbart!! Jag har aldrig varit helt såld på KFF innan men nu kan jag säga att jag är KFF'are! Så nu ska jag följa UEFA-Cup lottningen klockan 13 så man vet vad man ska kolla på nästa gång :)

Hmn, Jag behöver lite råd gott folk ska köpa en födelsedagspresent till X kan vi kalla henne. Kvinnan jag pratar om fyller 20 och jag behöver råd vad jag ska köpa till henne, det står verkligen still i huvudet, HJÄLP!

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket ska du köpa för? En massage eller dylikt är alltid uppskattat!



Kul att ni såg Malin W, brukar läsa hennes blogg. Hon är riktigt rolig!



Ja, priset är ju sjukt dyrt. Jag tar ju åtta sprutor i månaden x 12...Sannslöst! Men man ska ju vara glad att man får det! Talade med en tjej på reumatologen och de ansåg att hon inte var tillräckligt sjuk, så hon fick inte ens chans att testa det som vi har fått tillfälle att göra!



Ha en bra dag.

2008-08-29 @ 12:39:40
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahah risken finns! ;-) Har du Bodyshop i närheten? De brukar ha sjukt fina presentförpackningar med krämer och dylikt. Alltid uppskattat av oss kvinnor, du vet-krämer och lukta gott...;-)



Ja, det är ju olika. Ryhov verkar vara väldigt strikta på det där ( såg att du var från Nässjö, jag är född i Jönköping! ) Sedan är det ju upp till varje läkare att avgöra också.



Trevlig afton!

2008-08-29 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0