Made of Scars

Helveteförbannadesjävlapissskit. Vill inget hellre än att sova just nu, men två tradolan och två alvedon hjälper knappt längre, om jag tagit samma dos för ett år sedan hade jag varit medvetslös i sisådär ett dygn, nu skulle jag kunna sätta mig i bilen och åka till Nässjö utan problem, konstigt vad fort kroppen vänjer sig egentligen. Pratade med Kaka's pappa idag när jag var borta i Missionskyrkan, han arbetar på blodprovsgrejsimojsen, kommer inte ihåg vad det heter nu:P

Men iaf, han undrade om jag funderat på hur det ska gå när jag ska sluta ta värktabletterna, jag menar jag snittar typ 100 st i månaden nu. Det var en grej jag själv inte funderat på än, kan säga att jag blev lite orolig själv. Hmn får fundera på det där lite.

jaja eftersom jag inte kan somna så får det bli lite Musik, Stone Sour just nu. En låt som heter Made of Scars. Passar ganska bra tycker jag, jag är gjord av ärr. Inte synliga ärr men inombords liksom, ärr som min sjukdom gjort. Men jag menar inte det som något negativt inte bara iaf, för utan min sjukdom hade jag inte varit samma person och jag gillar den jag är faktiskt : )

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har varit beroende av värktabletter, men sedan pajade magen och jag var TVUNGEN att sluta. Hade frossa och skakade som värsta knarkan...Men ett råd, trappa ned i så fall.



Tyvärr, tyvärr har jag inte stenkoll på Nässjö och deras affärsutbud ;-):-D



Go´natt, nu ska jag och min stela kropp försöka få lite sömn...

2008-08-30 @ 00:39:08
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, det är verkligen inte värt det! Gör man något extra så får man ju lida extremt länge för det. Jag klarar att ta mig fram i vardagen men att power-walka och ränna runt är liksom inte aktuellt!

2008-08-30 @ 12:02:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0