Inflyttningsfest!

Ikväll har man varit hos Fröken Ivarsson, hon har precis flyttat in i en ny lägenhet som var väldigt fin faktiskt! :) Man blir väldigt sugen på att flytta när ens vänner börjar att fundera på att flytta och faktiskt flyttar. Jag vill meeee! Men just nu finns det inte direkt pengar till det om man säger så. jaja, Hade iaf skitkul, länge sen man skrattade så mycket som man gjorde ikväll. Mkt tack vare Heavenly United:P Band medlemmarna är inte riktigt kloka : )

Nu ska jag sätta mig framför TV:n och vänta in OS. klockan 03:00 är det final på 100 meter, sen ska jag sova till klockan kvart i 10 då finalen i rodd börjar, Tror det kan bli en bra OS dag för Sverige :)

Och Emelie, förstår dig precis, inte alltid kul o blogga! Hoppas du känner för det snart igen, Im your biggest fan :)

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0