Hemma från Rom!!! :)

Sådär!

Då var Rom avklarat! Det kan sammanfattas i ett par punkter.

Jävligt varmt!

Fruktansvärt Otrevliga personer!

Väldigt coola upplevelser!



När vi klev av planet på Fiumicino i Rom så var det SJUKT varmt, sisådär 40 grader, och varken jag eller Dennis gillar värme så vi var inte överlyckliga:P Men vi lyckades ändå ta tåget in till stan, bara det att på tåget fanns det ingen AC. Så temperaturen i vagnen närmade sig typ 50 grader innan vi kommit in till Termini som är centralstation i Rom!

Efter den långa tågturen så skulle vi gå ett par kilometer till Hotellet med tunga väskor. Så när vi kom till Hotellet så däckade jag på rummet, gick faktiskt bara ut och åt den kvällen sen somnade vi igen:P

Men jag kan säga så här. Jag tror inte jag kommer åka till Italien mer iaf, för dom är jävligt otrevliga! Inte ofta man möts av ngn som är glad osv! Alltid sura miner i affärer och på andra ställen. Men att se Coloseum, Fontana di trevi, Spanska trappan var en upplevelse! Så ska man åka till Rom så ska man åka över en helg och springa över alla dom "turist" grejerna. För när man väl är klar med dom sakerna så är staden inte lika rolig längre :)

Jag kan också meddela att jag och Dennis är Experter på Georgien kriget med, CNN har varit på dygnet runt på hotellet och jag meddelar härmed att jag tycker Ryssland är idioter och jag vill bara säga  HEJA GEORGIEN :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på TV och bara ta det lugnt! För nu är jag TRÖTT!! :)

Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej Brossan

Välkommen hem hoppas du haft det roligt :-)

2008-08-14 @ 08:48:03
URL: http://Camillakortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0