Fuck Russia

Klickade in mig på Aftonbladet för en stund sedan, där har Ryssland gått ut med att dom ska placera kärnvapen i Kaliningrad. Kaliningrad som ligger 350 km från Sverige, 350 km är inte så jäkla långt alltså. Jag är orolig på allvar att Ryssland ska dra igång ett krig som kommer involvera stora delar av Europa.

Då är ju frågan vad har Sverige att försvara sig med? Vi är ju nästan Sämre än Georgien och se hur det gick för dom. Visst jag tar ut saker i förskott o grejer nu. Men skulle Ryssland vilja marschera in i Sverige, vad skulle stoppa dom liksom? Bobo? hahahaha:P Nää men det känns inte bra det som Ryssland har hållt på med dom senaste månaderna. Så jag säger FUCK Russia, och FUCK Putin.


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0