Åka runt

Idag blir det inte många lugna minuter. Har X antal ärenden som måste klaras av, så nu ska jag åka till stan och hälsa på mormor, farmor, och ta blodprov osv osv osv:P Najs!

När jag kom hem igår hade Brorsan fixat högtalarna i min bil :D Så nu kan jag lyssna på musik igen!! Så nu sitter jag o bränner en skiva till bilen! Härligt!

Nu kommer det bli mkt OS dom närmsta dagarna, det är mitt mål med veckan, att se så många timmar OS som möjligt! Just nu kollar jag på Ara Abrahamians brons-match o brottning. Tyvärr blev han diskad i semin så det blir inget guld idag heller till Sverige :( Men vi har ju tagit ett Silver och ngt brons tror jag? har försökt hålla mig uppdaterad nere i Rom.

Emelie!!! Varför fungerar inte din blogg??? har du lagt ner eller vad? Ge mig svar!!! :O


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: emli

ny blogg. emlithelander.blogspot.com men den kanske kommer bytas ut till en blogg.se snart..

2008-08-14 @ 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0