Tiden går sakta!

Jag vill att det ska bli kväll, NU! Jag vill att HV ska åka in på isen och köra över det där förbannade skit laget ikväll också och visa vem som är bäst! Tiden går så himla sakta, Sen hjälper det ju inte när man fortfarande inte vet om man ska vara i Kinnarps ikväll eller om man ska vara hemma i soffan, vilket som fungerar för mig faktiskt! Bara HV vinner! Men som sagt, jag vill gärna veta nu.

Hade ont som satan idag igen, Sjukhusvistelsen närmar sig med stormsteg, men först måste slutspelet ta slut, Jag tänker inte missa en sekund. Jobbigt nu när till och med mina händer börjar göra ont, förbannade skit. Min höger hand ser ut som jag vet inte vad.

Men detta spelar faktiskt ingen roll idag, för HV spelar FINAAAAAAL. Så nu ska jag dricka kaffe!

Puss på Er!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, usch! jag köper faktiskt inte kläder på second hand.. skor och bälten räknas inte dit! :P

2008-04-16 @ 14:30:56
URL: http://thelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0