Oväntat Samtal!

Hejsan!

Vet att det är tjatigt men min kropp är en följetång, Idag var det riktigt åt helvete igen så jag ringde Reumatologen så fort jag lyckades kravla mig upp ur sängen idag, Fick till svar att jag fick gärna komma tillbaka till avdelningen när det blev för mkt, Vad svarar jag? Äh det går nog ett tag till hemma. Egentligen hade jag mer än gärna åkt in till Jönköping idag igen, Men det finns en anledning till att jag valde att stanna hemma. SLUTSPEL Jag tänker inte missa en enda finalmatch, men sen lägger jag med gläjde in mig igen, för jag orkar inte med smärtorna mer, det är för mkt nu! jag måste få sova. Även om jag blir beroende av morfinet igen osv så måste jag få SOVA!

Fick ett riktigt trevligt telefonsamtal idag, Ulla-Brita vår gamla klf ringde, hon hade tydligen läst annat folks bloggar och sett att jag mådde dåligt, så hon ringde för att kolla hur jag mådde, snällt av henne faktiskt! Borde höra av mig mer till henne, Men det brukar ju låta så men det är en såndär sak som aldrig blir av hur mycket man än pratar om det. Men ska försöka bättra mig på det där.

Ikväll smäller det mina flickor o pojkar, Ikväll är det match igen efter en hel helg utan ishockey, måste säga att det har varit ganska skönt att det inet har varit ishockey, vet inte om jag hade klarat det :P Men jag måste erkänna att det är med en Skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot det. Jag menar förlorar dom idag blir det svårt, JÄTTE svårt. Så jag hoppas att dom kan ta sig i kragen och vinna.

Nu ska jag gå och väcka min bror för han ska dra o träna, Undrar hur jag ska väcka honom, Vatten? Huligantuta? Möjligheterna är oändliga! Mohahha

Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0