Man får ta mig fan aldrig vara glad!

Visserligen fixade Martin och hans moster Marita biljetter till mig ikväll, Och det ska dom ha MÅNGA tack för! Det va skit grymma platser och så gjorde HV en av slutspelets värsta vändningar helt otroligt, Tänk dom behöver "bara" vinna en match till så är dom Svenska Mästare! Helt sjukt!!!

Men det spelar liksom ingen roll, för Sjukhuset ringde innan idag och dom vill att jag blir inlagd imorgon igen, Tankarna for genom huvudet jag va hederligt sur,ledsen och besviken för dom hade inte behövt släppa hem mig första gången, Nu missar jag dom eventuellt två sista matcherna i slutspelet och det eventuella guldfirandet som jag har sett fram emot sen 2004. Ni som känner mig vet att hockey betyder MKT! så det känns ungefär som om jag skulle missa studenten eller ngt, så just nu är jag jävligt nere. Så det kommer nog bli sparsamt med blogginlägg på ett par dagar för jag har absolut ingen aning när ja kommer hem igen, hoppas dom hittar ngn lösning SNABBT för jag tänker inte ligga i två veckor igen, det orkar jag inte med.

Åter till glädjeruset i Kinnarps:P Dom vann dom vann dom vann dom vann : ) Klacken va magnifik! Platserna underbara och stämningen i hallen lite lätt hatisk precis så det ska vara! HV spelar uruselt första perioden och jag tänkte att det kommer bli en jävligt lång kväll, LHC gjorde två skitmål och ledde efter första, Men hv kom ut som ett helt nytt lag inför andra o körde över dom, efter andra perioden stod det 5-3 till HV! helt otroligt. Matchen slutade till slut 7-3. Så tänk på Fredag kväll kan HV vara svenska mästare igen! Härlig tanke även om jag ligger på sjukhus då.

jaa hörni, har nog inte jättemkt att komma med just nu, Får väl se när ja kommer hem igen *suck*

Puss på Er


Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Ulla-Brita

Hej,
stackars Dig, du har det tufft, jag tänker på Dig och hoppas du får vara med och fira ditt HVs guld.
Ulla-Brita

2008-04-17 @ 13:53:05
Postat av: Emelie

Jag tänker också på dig Fidde! Och jag hoppas verkligen att du blir bättre snart! (så du kan få komma tillbaka till ditt sketna willys, hur du nu kan vilja det:P ) Jag lovar att sitta o hejja åt dig framför tvn :)

2008-04-17 @ 14:57:15
URL: http://thelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0