Inte igen!!!!

Hey Hey Hey

Idag när jag vaknade så sköljde en våg av panik över mig, Vaknade inte av att morsan gapade eller att brorsan stökar runt i sitt rum som det brukar vara på morgonen, Nädå jag vaknade tjugo i fem med en FRUKTANSVÄRD smärta i ryggen, Allt som faktiskt hade börjat försvinna har sakta men säkert börjat återkomma :(. Det fick jag också bekräftat i eftermiddags när Dr Brua Hamad ringde och sa att proverna jag lämnade igår inte va helt okej. Det SÖG!

Så nu måste jag ta ännu mer tabletter och lämna ännu mer blodprov på Tisdag, Woohoo vilket härligt liv man lever. Helt jävla meningslöst.

Så idag har jag tagit det väldigt lungt, Legat i soffan och plöjt igenom ännu än säsong av Entourage, Tyvärr är det bara en säsong kvar. Vet inte vad jag ska se sen, någon som har ett förslag? Ja menar man e ju sjukskriven ett par veckor till....

Sen har jag lovat att tacka Martin för att han hjälpte mig med en grej till mitt absoluta Favoritspel, Football Manager. Så Tack så mkt Herr Heinrich!

Imorgon är det hockey igen, Och tyvärr så får jag nog erkänna att det blir tredje raka förlusten för HV, Och Emelie du missade absolut ingenting igår kväll. Tyvärr så är det som vanligt att HV viker ner sig när det gäller att stå upp för sitt lag som mest.

Funderade lite häromdagen när jag tittade på korten som jag har uppsatta på väggen när vi åker på traktorsläpet, Jag och Emma ser lagom fulla ut på en bild trots att vi var hur nyktra som helst eller var vi nyktra Emma?:) 
 Det är fan snart ett helt år sedan man tog studenten! Hur sjukt är inte det då? på något sätt har det här året gått riktigt långsamt men samtidigt så jäkla fort. Och jag vet att när man står uppe vid brinell när årets treor springer ut kommer jag må minst lika dåligt som förra året:P Usch vilken ångest man hade. Men vilken otrolig vecka det var! Så kul vi hade i HPB0407 den veckan hade vi inte på tre år tillsammans! Och nästan alla höll sams med alla, helt otroligt:P Men jag hoppas att det inte blir lika varmt iår, För det var mord att både gå på röda mattan och stå på traktorsläpet, Kommer ihåg att mina skor smälte fast på släpet om man stod still för länge:P Då snackar vi att det va varmt :)

Oh shit där blev man lite nostalgisk också :) Jag kan säga att jag va riktigt orolig för hur det skulle bli efter studenten, Men såhär i efterhand är jag nog ändå ganska nöjd med hur det är än så länge, Jag har ett jobb jag trivs väldigt bra med, Jag kommer bra överens med dom flesta av mina arbetskamrater, haha vilket jävla gäng:) Saknar dom faktiskt. Jag försöker också hålla kontakten med så många "gamla" klasskompisar som möjligt. Inte hetl lätt men känner att det är viktigt faktiskt. Så ni som är orolig för att det kanske skiter sig efter studenten? Då kan ja säga SKIT SAMMA:) det löser sig alltid! kanske inte alltid till det bästa men löser sig det gör det ALLTID!

Fan vad jag har varit Vis nu känner jag, Det får räcka för idag. Ska kolla ett par avsnitt av Entourage innan jag ska sova:)

Puss på Er och ni som inte bor i Sverige! Lova att hålla en Tumme för HV imorgon! Ni vet vem jag menar *host* Emma *host*

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ema

HPB! :) Tack Emma för att du inte höll en tumme, hahaha.

2008-04-13 @ 12:19:31
URL: http://aupairemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0