Ingen ledvärk i världen kan förstöra den här kvällen:)

Hv gjorde det! dom lyckades faktiskt att vinna! Känslorna som flödade i min kropp när Jan Hrdina styrde in sista målet ikväll kan jag knappt beskriva, Tårarna rann nerför mina kinder och jag skrek som jag aldrig skrikit förr! Vi är med i leken igen:)

Inte ens faktumet att jag har så fruktansvärt ont i kroppen igen kan förstöra den här kvällen, Inte ens att jag va tvungen att väcka morsan för att få av mig tröjan kan förstöra att HV gjorde det. Men fråga mig imorgon igen när adrenalinet har lagt sig och smärtorna fortfarande kvar, Det luktar sjukhusvistelse :(


Nu ska jag sova, Och jag kommer göra det med ett leende på mina söta små läppar:D


Godnatt på Er! Jag ÄLSKAR ER (ikväll iaf) :)

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0