Hur?

Hur kan man mörda? Slog på Text-TVn nyss, Där stod det att den så kallade 42-åringen som har suttit häktad för bortrövandet av Engla hade erkännt att han mördat henne, Kan bara föreställa mig vad han gjort innan han tillslut släckte hennes liv, Engla va 10 år. Hur kan man mörda en 10-åring? Någon som aldrig gjort någon något ont. Jag blir ärligt talat riktigt förbannad.

Dessutom har den här 42-åringen tydligen mördat förr, Han erkände ett mord till på en kvinna som blev mördad 2000.  Jag vet inte om den här personen är sjuk eller vad det är om, Men det spelar ta mig fan ingen roll, Det är dagar som denna jag vill att dödsstraffet återinförs i Sverige, Han förtjänar inte att leva. Man mördar inte en liten flicka.

Hoppas han får brinna i helvetet!


Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Albinen

word up!

2008-04-14 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0