Fiddelino är Officiellt fri från sjukhusets bojor!

Heeej!

Ja gott folk! det är sant! Fiddelino är FRI FRI FRI FRI FRI :)

Efter bara ungefär 6h idag dök doktorn upp och sa att bättre än så här blir det inte typ, så du kan dra hem! Jag var inte sen att acceptera det erbjudandet! Så om allt går som det ska den här veckan så kan jag börja jobba nästa TISDAG! Ni kanske tycker jag är dum i huvudet nu, men efter två månader av att bara sitta hemma och glo ska det bli underbart att kliva in på Willy:s på Tisdag!

Martin ringde innan och ville bjuda på muffins, Fiddelino var återigen inte sen att acceptera erbjudandet så jag gled till honom, Men först fick jag för mig att jag ville ha på mig shorts för det är ganska schysst väder ute idag måste jag säga. Ett problem bara, sist Fiddelino hade shorts på sig var han lite, jaa låt oss säga bredare. Inga shorts passar och det SUGER på ett sätt men riktigt kul på ett annat :) Så jag fick låna ett par av bror.

Som sagt Martins muffins vare, Jävlar så goda dom va! Jag åt nog typ 10 st, Sen somnade jag i hans soffa:P Sån gris e man! Martin hade även en present åt mig från hans kära kära kära kära moster! :) Jag fick en Signerad Svenska Mästare tröja av henne! Så nu har jag två tröjor med guldlagets autografer på! Budet börjar på 5000 ;)

Nu ska jag Albin och Birgitta ha lite quality time tillsammans, får väl se hur det går!


Puss på Er!

Fiddelino!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va skönt att du e hemma igen! Men att börja jobba på WILLYS kan inte va nån höjdare. Jag lovar att det har inte förbättrats ett dugg sen du va där sist :P hihi! Ge mig muffins btw!

2008-04-28 @ 21:08:20
URL: http://thelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0