Duskadiear'N

Heey!

Den här dagen har varit lite crazy:P När jag vaknade trodde jag att det skulle bli ytterligare en seg sjukdag. Men det blev faktiskt bättre än förväntat!

Bobo kom hit och vi satt o tjötade i soffan ett par timmar, Sen gick vi ut och tog en halvlång promenad för att vara mig just nu, men satan så det blåste helt sinnes :) Vi passade även på att besöka byns affär för att inhandla varsin glass.

Sen jagade jag Martin och vi bestämde oss för att käka lite pizza också, Det är nu bekräftat Martin är Hårar'N Men Dissar'N fick vi inte tag i! Jävligt dåligt att inte ha telefonen på eller höra av sig efter mina sms, SKÄMS! DUSKADIE! *Intern skämt från kvällen, man måste varit där för att förstå :P * Vi dröjde faktiskt oss kvar hos Martin sen för att kolla Champions League matchen som jag trodde var mellan Chelsea-Liverpool men som i själva verket var Manutd-Barcelona! Förlåt Emma :) Iallafall Martin bakade muffins idag med, Dom är inte bra för mig, för det första blev jag sjuuuukt trött av dom + att jag fick väldigt ont i magen. Så nu sitter jag här och gäspar och funderar på vad jag ska göra över magvärken :(  HJÄLP.

Oh just det, vi Youtubade lite idag med, Visade Bobo Paul Potts eftersom han hade lyckats att missa honom, Slutade med att både Bobo och jag satt framför skärmen lätt tårögda! Han ser så liten och snäll ut, Sen öppnar han munnen och den rösten flödar ut! Helt otroligt!

Imorgon är det stora saker på gång, Fiddelino ska klippa sig. Sitter och velar lite, funderar på vad jag ska köra för slingor den här gången. Har haft Vita, blå, gröna, röda. Vad återstår liksom? Rosa? Den som har ngn bra färg. Let me Know;)

Nu ska jag faktiskt krypa ner i min säng, Hoppas bara det inte är NHL hockey för då kommer jag inte kunna stänga av TV:n

Puss på Er Allihopa! Förutom Dissar'N

Fiddelino!

Kommentarer
Postat av: Suddovich

vem är dissarN ? :P

2008-04-30 @ 08:10:29
Postat av: hockeyfrugan

nej men usch, låter inte kul du! får man ingen medicin eller något som försöker hindra det?

2008-04-30 @ 09:16:00
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: hockeyfrugan

usch, ja jag är hemmafru så jag vet hur det är att bara vara hemma. haha :) vad jobbar du med annars?

2008-04-30 @ 10:00:49
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: hockeyfrugan

haha ja det är gött att man har nån annan som försörjer en ;) fast blir endå ganska långtråkigt om man inte har något att göra;D

2008-04-30 @ 10:26:59
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: hockeyfrugan

haha jaa men sånt ä rju kul, jag brukade spela ett hockey manager spel förut så var jag alltid ett speciellt lag, för min sambo var med i det laget förut. haha :)

2008-04-30 @ 13:58:16
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0