Det finns bara en GUD!

Och han heter Johan Davidsson :)  Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är just nu! Vi är med igen! Nu kan vi faktiskt vinna SM-guld!!

Jag kan ju garantera att Gnällköping kommer att klaga på Andersson, Andersson som ersatte Markus Winnerborg efter att han tydligen inte gjorde någon bra match senast. Men faktum är att Hv va bäst på plan idag och det känns underbart!!

Var bara tvungen att logga in och säga det, nu ska jag njuta!!


Puss på ER! ÄLSKAR ER ALLA:) Förutom Linköpingsbor, Usch vilket jävla pack.

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Steeve

Ne men de är kul att du älskar alla utan linköpingbor.. hmm? tänk på vad du säger.. jag är ju snart där lixx :D:D SKojja .. hur går de med ryggen nu?

2008-04-15 @ 00:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0