Det blir definitivt inte som man tänkt sig!

Tjaa!

Man ska aldrig planera:P det har jag fått lära mig idag. Det mesta har faktiskt gått emot mig idag. Vaknade idag JÄTTE sent av att Mamma kom in och bad mig köra till apoteket och hämta migrän medicin åt henne, Klockan va då runt kvart i tolv. Till det hörde det att Linköping släppte sina finalbiljetter klockan ett och jag skulle försöka få tag i biljetter. Så jag upp ur sängen fort som satan och slängde mig i duschen, Ungefär 20 minuter senare stod jag på apoteket i Nässjö för att hämta tabletterna som för övrigt va svindyra. Sen stressade jag hem igen för att försöka boka som sagt.

Men Ticnet´s jävla biljettsystem är ju helt otroligt, blev satt i kö efter många om och men, men det va kört som vanligt. Så nu va man ju redan på lite halv dåligt humör. Efter det så hade det bestämts av högre makter att jag och Jossan skulle gå på bio så jag skulle hämta henne på Brinell klockan 15, Det visade sig att båda behövde gå och ta blodprov så vi drog upp dit och fixade det, Det är nu det fruktansvärda hände, det otänkbara! Min kära Ford (Birgitta) Sierra blev rammad av en äcklig jävla Volvoraggare i en Honda, Ni som känner mig vet att jag kan bli jävligt arg, Denna så kallade volvoraggare fick uppleva min ilska! Visserligen var det inte så farligt men det va bara det att han betedde sig så jävla illa när han försökte köra om mig på insidan. Blir för nämna volvoraggare att köpa en ny kofångare åt birgitta! Jag har bestämt att den ska vara blank :) haha.

När jag lugnat ner mig åkte vi för att käka lite pizza, det flöt på bra där faktiskt för ovanlighetens skull, efter det drog vi till JKPG för bion, Vi köpte våra snacks o grejer o gled ner i biostolarna, tror ni jävelskapen slutade här? Nääädå. Då kommer det in en rund liten dam och meddelar att projektorn e paj och det blir ingen film. Så vi fick massa extra biobiljetter och välja en ny film :) härligt. Så nu kan vi ju gå på bio en gång till jossan ;)

Visst det blir aldrig som man tänkt sig men det behöver ju inte vara dåligt för det, Det blev en ganska bra dag ändå. Filmen vi valde istället, Superhero movie va ganska rolig och sällskapet va väl helt okej;) Ganska mysigt:P eller hur jossan? ;)


Nu ska jag spela lite Football Manager för det har jag faktiskt inte gjort idag :O

Puss på Er!!

Fiddelino!


Kommentarer
Postat av: Josefine.

störtskönt, tack :*

2008-04-15 @ 22:12:42
URL: http://elitsoldat.blogg.se
Postat av: Katie

Är alla bilar flickor? Min heter Berta, men sedan har vi en audi också som jag vill ska heta Harry, (Rally Berta och Rally Harry), men sambon säger att det är också en tjej. Jag blir också väldigt arg, särskilt då folk inte kan köra bil!
Kolla gärna in mitt inlägg om ungdomar och alkohol!

2008-04-15 @ 22:21:56
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

Okej, då vet jag det om bilarna! Ja, jag vet. Har alltid velat fara till London. har varit i England hos mormor och alla kusiner över 20 gånger, men aldrig i London. Helt sjukt. Rom verkar bra. har du varit där?

2008-04-15 @ 23:43:15
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

Okej. Ja, jag kan också tycka om fotboll, men hockey är så mycket roligare!

2008-04-15 @ 23:46:55
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

För HV?! Gosh, nu blev jag lite besviken där! Haha! I vilket fall som helst: Grattis, du postade min 600e kommentar och jag har lovat att jag ska länka var hundrade kommentar om bloggägaren är med på det. Är det okej om jag länkar dig?

2008-04-16 @ 00:03:20
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

Nej, ingen av dom. Men om du kollar in mitt inlägg "JämtinJäveln vs. GrisSlaktar´n får du se min absoluta favoritspelare i mitt lag!
Du finns länkad om en stund!

2008-04-16 @ 00:18:53
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

Ingen fara. Jag har ganska många besökare och jag hoppas att någon kikar in på din blogg iallafall. Det finns trevlig läsning här!

2008-04-16 @ 00:56:24
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0