Dessa nummer!!

Hoj Hoj Hoj

Igår var jag igång ordentligt, Gick upp runt elva och sen gled vi till jkpg för att shoppa lite. Till min förskräckelse upptäcker vi att Idol-Ola uppträder på parkeringen till A6, Gissa om vi löpte in, herrejävlar vilket stolpskott. Anledningen till att jag ens åkte med var för att jag var tvungen att köpa en jacka, den gamla hade helt enkelt blivit alldeles för STOR. Jag måste bara säga att jag är GRYM på att shoppa, hittade en skitsnygg jacka för 600, ooh billigt tänkte jag så jag högg ju den direkt. Jag går fram till kassan och expiditen slår in priset och säger 300 kr tack!!!! REEEAAA:D haha jag är Elit;) Ja just det, Albin var med i jkpg också! Lika bra att inte glömma någon. Det ryktas ju om att jag glömde att Martin hade varit och fikat hos mig på sjukhuset förra måndagen och det finns väl en del sanning i detta!

Sen på Kvällen bar det faktiskt av till jkpg igen, jag, Dennis, Johanna och Emelie skulle gå på bio, Och jaa vad ska man säga om Johanna? Inte har hon blivit mkt smartare sen skolan slutade iaf:P haha men roligt hade vi. Filmen var för övrigt mkt bra också, 21 hette den riktigt spännande så gå och se den!

Idag har jag varit runt och hälsat på lite släkt som undrar om man fortfarande lever, till och med Morfar blev glad när han såg mig! Imponerande. Sen var jag ute hos min storebror och lekte affär med Alice en stund, 20 000 för en glass? Njaa på ICA kanske:P  Sen helt plötsligt var inte affären ngn affär utan nu arbetade vi på Posten och jag skulle vara brevbärare! Sen spöade jag henne i Stall spelet också! Mohaha Fiddelino är skoningslös! Även mot 4-åringar:P

Sen har jag försökt samla lite registreringsnummer den här helgen, Visst det gick jättebra. Såg 102 103 104 105 106 och 107 på SAMMA dag, Men vad hjälper det när man inte ser 101 förrän man glider in på vår gata. Jävla skit:P Dom här numrena tar kål på mig. Men jag har ju lyckats jobba ikapp lite mot Emma iaf, när jag började var hon redan långt över 100 så nu när hon är borta så ska ja försöka komma så nära henne som möjligt!! För övrigt så måste det vara ett år sen nu i dagarna som jag började med Platespottning! Tack Emma:)

Imorgon blir det ju Sjukhuset igen, tror inte det blir så länge den här gången. Förhoppningsvis är jag hemma måndag eftermiddag eller Tisdag igen. Så håll tummarna gott folk!

Puss på Er

Fiddelino!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0