Börjar bli jobbigt igen!

Hey Hey Hey!

Idag vaknade jag av att Dennis Smsade som en idiot för att vi skulle försöka få tag i biljetter till ishockeyn på Onsdag, och jag hade totalt glömt bort att ställa klockan. Men inte fan hjälpte det för på runt 30 sekunder så var biljetterna slut, så det blir väl att kolla på TV:n :/ Med tanke på hur jävlig  den här så kallade vintern har varit tycker jag att jag förtjänar att få gå på hockey! Men det gör tydligen inte ticnet :(

Har haft jävligt ont idag, Ryggen, höfterna, knäna och axlarna är helt fuckade! Måste försöka få tag på doktorn på Måndag för jag klarar inte av att vänta på magnetröntgen, det gör för ont. Känns lite halvsurt att det ska komma tillbaka igen när det faktiskt började bli bättre förra veckan. Så idag har jag nog varit lite hård mot både vänner och familj! Så ja har jag sagt en eller två saker för mkt som har varit dumt idag så ber jag faktiskt om ursäkt, Men ja man måste få ut lite aggressioner.

Eftermiddagen idag tillbringades med Martin, Han kom bort och vi spelade Guitarr Hero, Jag är så jääääävla bra:P han vann inte en enda gång;) Sen drog han hem och jag somnade faktiskt, vaknade av att Albin ringde och vi drog bort till Martin istället, Vi kollade på en gammal gammal gammal gammal film. På Västfronten Intet nytt från 1978. Gissa om man blev deppig av den eller. Så nu sitter jag i Sängen igen och glor på TV, fan mina dagar är ganska meningslösa har jag kommit på, Jag vaknar sitter vid datorn och sen går jag o lägger mig, Ja måste skaffa ett liv. Ngn som kan hjälpa mig?

Ganska skönt att det inte är hockey imorgon, hade nog inte klarat av det riktigt. Det är för spännande nu. Men på Måndag! Då jäklar smäller det i Kinnarps igen:) Och Emma kom ihåg, råkar du ens lägga tummen i handflatan så vet jag vart du bor!!!!


Puss på Er!

Fiddelino!

Kommentarer
Postat av: Ema

Hahaha det var en himla massa hot på den här bloggen tycker jag. Uuuh... :P Men du, jag vet var du bor också och min vän Jonna är ninjamästare (tror hon i alla fall) så passa dig! :P

2008-04-13 @ 12:21:57
URL: http://aupairemma.blogg.se
Postat av: Sudd

Seriöst, kollade ni på den filmen? Herregud! Den sämsta filmen som någonsin gjorts ju :O

2008-04-13 @ 13:50:17
Postat av: Martin

Hehe, så går det när man låter grabbarna köpa film på Willys...

2008-04-13 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0